Bakat pepparkakor

Ja, idag har jag bakat pepparkakor med mina miniorscouter. Eller det var mest barnen som bakade. Vi ledare sprang mest omkring med nya plåtar och mjölkannor. Men det gick väl bra. Det är ganska kul att baka pepparkakor. Några blev brända, som vanligt, men ätbara. Nästa vecka ska vi också glaserar pepparkakorna. Och även pyssla. Det ska bli kul. Det blir den sista scoutträffen för det här året.

Firade 1:a advent igår. (Vet inte riktigt varför man firar då, men iaf). Drack glögg med min Björn. Det smakade lite konstigt, men det var ganska gott ändå. Vi provade hans nya glöggsett. Det funkade bra. Sov hos honom inatt också. Mysigt. Trött var jag och jag hade ont i huvudet hela kvällen. Det spelade ingen roll att jag tog huvudvärksmedecin, det slutade inte att värka iaf. Vaknade med huvudvärk imorse också. Skönt..... not.

Aja, ha det så bra. Tänk att det är den första December idag. Nu är det bara 23 dagar kvar till julafton.

Skriv tillbaka
Postat av: Nattis

nej jag tyckte den va fin!

Jag hade inte ditt nummer men skickade precis ut lite sms.. och skrev 19.30 vid gullmars på fredag..

puss puss

2008-12-02 @ 10:49:11
URL: http://moveahead.blogg.se/
Postat av: Nattis

Du har blivit utmanad på min blogg!

2008-12-02 @ 11:45:39
URL: http://moveahead.blogg.se/
Postat av: Sandra

2008-12-02 @ 12:32:25
Postat av: Sandra

Hehe eller hur :P

Japp jag praktiserar fortfarande men vet inte hur länge för eventuellt så får jag ungdomsgaranti från Af på fredag å då får man inte vara kvar på praktik, helt sjukt! När man e på ett ställe man trivs på lixom. Irriterande!

Ha de gött

Kramis

2008-12-02 @ 12:34:17
URL: http://fallendarkangel.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jaa eller hur hehe. Jaa jag praktiserar fortfarande men vet inte hur länge dock för antagligen kommer jag få ungdomsgaranti från Af på fredag och då får man inte va kvar på sin praktik, skitdumt! När man e på ett ställe man trivs på lixom. Aja

Ha det gött

kramis

2008-12-02 @ 15:42:09
URL: http://fallendarkangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0