Bättre och snart jul

Sådär jah, nu mår jag lite bättre. Jag har haft fullt upp med så mycket nu att jag inte har haft tid att tänka på det dåliga och det jobbiga. Det har liksom gått över för tillfället.
Jag har vart mycket med min pojkvän denna vecka. Och julhandlat så mycket att jag storknar snart. Slut på pengar i kassan men många julklappar blev det (!). Den här veckan har vart jättebra. Lugn och skön.

Nu är det inte långt kvar till julafton heller. Bara 1 dag. Skönt och så roligt. Ska åka bort under julen också. Det var länge sen. Hoppas du får en trevlig jul och att du har hunnit med att köpa alla julklappar (om du nu köper julklappar?).

Ciao ciao

Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0