Fika med Håks

Idag har jag kommit bort från hemmet iaf. Jag och min gode vän Håks åkte in till stan och tog en fika, eller det blev mer som en sen lunch. Det var trevligt iaf och jag kände att jag behövde det. Du är alltid rolig att vara med Håks. Vi borde fika oftare. Du får bli lite snällare bara och inte bråka med mig hela tiden. Skylla på att det är jag som bråkar!? Pyttsamt. X^)

Det var ett mysigt ställe vi satt på. Ett café i Gamla stan, men där är väl de flesta caféerna mysiga? Aja, jag prövade en focca..... focia......fo....... en foccachia (?) för första gången. En sån där macka med fyllning som de typ grillar. Eller jag vet inte vad de gör med de mackorna, men de var goda iaf. Och mycket fick man på fatet. Nam nam.  =P 

Idag ska jag få träffa Björn också. Om inte det också blir inställt, som igår. Men det tror jag inte. Tänkte åka dit snart, när jag har skrivit klart det hära. Jag känner att jag behöver honom just nu.  Han sa att han kunde ikväll. Weii....

Vet du vad det här är för nåt? Svårt kanske när bilden är så suddig.
Gissa! .............................................................................................................................................................................. Nä, inte vattenmelon........................ Nä, inte blodapelsin......................................... Ja, en blodgrape! Duktigt. Jag hoppas att den var extremt nyttig för sådär supergod var den inte.

2:a advent idag också. Fast det känns det ju inte som direkt. Snön är borta och likaså julkänslan. Nästa helg tror jag att den kommer tillbaka. Då är det ju Lucia och julbord för min del. Skoj skoj.
17 dagar kvar till julafton!

Have a good day

Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0