Jag delar dina tårar

Jag är inte världens bästa människa

Jag är inte världens snyggaste person

Jag har gjort saker som jag ångrar

Men alla mina misstag har lett mig till dig.

MEN:

Jag har två öron som lyssna på dig.

Jag vet inte alltid vad jag ska svara,

men jag försöker gärna att hjälpa dig


Jag har två ögon som alltid ser dig

Så att du slipper suddas bort i skuggorna

och kan lysa som solen själv


Jag har två armar som alltid kan omfamna dig

Som kan ge dig en givande kram

och en axel att luta sig mot

FÖR:

Jag delar dina tårar

Jag sträcker ut en hand för att nå din

Jag skyddar dig från allt ont

Jag gör allt som står i min makt, bara för att du ska må bra

  


Skriv tillbaka
Postat av: Nattis

Söt dikt! Har du skrivit den?

Men eller hur, äveom om det e mobbat att blogga så e det jäkligt kul!



Tänkte dra till hard rock på fredag.. jätte kul om du vill hänka!

2008-12-01 @ 20:30:36
URL: http://moveahead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0