Julen

Tänka sig, nu är det snart julafton, alltså afton på kvällen. Kalle Anka börjar på eftermiddag och middag och julklappsutdelning och ja, allt det där mysiga och trevliga. Fast denna julafton blir inte som den brukar vara. Den blir inte hemma och så saknas det en person. Men jag tror att den blir bra iaf. Det tror jag. Jag längtar. Har inte gått och lagt mig än och ska upp tidigt på morgonen. Men det har vart så mycket som skulle göras idag. Allt som man skulle hinna med sista dagen.

Men nu, trött och sliten, klar med allt slit och släng sitter jag ner, en lugn stund, i mitt rum och andas ut. Imorgon blir en lång dag och jag borde verkligen gå och lägga mig nu. Godnatt!

God Jul! Ha nu en underbar jul.
Önskar....

Skriv tillbaka
Postat av: Nattis

Hoppas julen blev bra! Vart var ni? Firade du med Björn?

2008-12-28 @ 16:54:10
URL: http://moveahead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0