Träffat Kicki

Ja äntligen fick man tag på dig också, Kicki. Du som alltid är upptagen med alla möjliga sortes saker och ting att göra. Det var trevligt att umgås med dig. Länge sen. Saknar faktiskt alla fester och allt annat sjukt vi gjorde, när vi gick i gymnasiet med vårt kompisgäng.

Vi tog en fika och satt och pratade länge om allt. Gamla minnen, utbildning, framtid m.m. Sen blev det ju så att vi var tvungna att titta lite i alla butiker i centrumet som vi var i. Eller Kicki ville det och sen smittade det av sig lite på mig. Köpte min första julklapp för i år, som jag ska ge bort. Måste ju börja nångång. Tänkte väl fortsätta att handla julklappar nästa vecka. Köpte ett ursnyggt halsband också, med matchande örhängen. Skitsnygga. Kunde liksom inte låta bli. 
Satt och skissade lite ikväll också. Jag skissade en råtta, till minnet av mina råttor som jag har haft under min uppväxt. Jag saknar de. Puss puss mina älsklingar. They are my angels above the sky.
Jag vet att kvalitén på bilderna är superdåliga. Men de får duga. Det man inte ser tydligt får man fantisera dit istället.

Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0