Gott nytt år!

Ja, så var det sista dagen på året. 2008 har bara flygit iväg så fort. Vet knappt vad man har gjort under året. Nyss var det liksom februari känns det som. 
Imorgon är det ju första dagen på år 2009. Och många som lovat sig själva löften som ska hållas, träna mer, köp mindre, spara mer, res mer, ja allt möjligt, men sånna löften hålls ju inte alltid. De bryts väldigt ofta. Jag har slutat att lova mig själv saker som jag ändå inte kan hålla. Men man kan ju alltid försöka att förbättra sig. Jag hoppas att nästa år blir mycket bättre.
Snart kommer min lilla ängel på middag. Jag ska bjuda på mat och vi ska ha det jättetrevligt. Igår och i förrgår så har jag bara städat och städat. Hela huset och mitt rum och hela huset. Det är fortfarande inte bra, men kanske "okej" iaf. Sen ikväll ska jag och Björn över till Lina och Hugo och fira lite till nyår. Och efter det över till stugan i parken på maskeradfest vid 12 slaget.

Gott Nytt År På Dig! Hoppas att du får en trevlig nyårsafton
Önskar

Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0