Vi skulle ju dit... men

Ja, asså, igår kväll så var det ju tänkt att vi skulle fira min vän Nattis, på Hard Rock Café, så vi åkte dit ganska sent. Vi var fem stycken som skulle ut och roa oss.
Tjejerna som stod precis innanför dörr'n och hängde upp jackor och sånt sa att det var ca 1 timmes väntetid på att få ett bord, eftersom vi inte hade bokat. Men vi hade inte bråttom så vi fortsatte in. När vi sedan skulle boka ett bord säger de att det inte går, det finns inga lediga bord att boka. Jävla skit. Kunde de inte ha sagt det liiite tidigare eller?! Åh, så vi krongla oss ut där ifrån... smått irriterade.

Men men. Vi gick vidare. Istället åkte vi till Hötorget typ. En restaurang som hette London. Ganska trevligt ställe faktiskt. Och mysigt. Jag åt en pastarätt med kyckling och nåt grönt gogs på. Vet inte vad det var men det smakade gott. Hungrig hade man ju blivet efter den långa promenaden. Vi satt där i flera timmar. Riktigt trevligt. Hemfärd sen.. Trist men tvungen.

Har sovit nu, vaknat. Sitter hungrig men har ingen matro. Ikväll kanske jag ska ut och fira en av min pojkväns vän, som fyller år. Han skulle ha någon hemmafest tror jag. Men vi får se hur det blir. Björn skulle prata med honom innan.
Just nu mår jag inge bra, men det blir nog bättre sen. Hoppas jag.

Hoppas du har det bra (?)

Skriv tillbaka
Postat av: Nattis

nämen fler som fyller år haha nice!

Varför mår du inget bra??

2008-12-06 @ 18:01:44
URL: http://moveahead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0