Fri med tid

Jahapp, då satt man här igen. Det var ett par dar sen man skrev sist. Då var det den dagen jag sa upp mig från mitt hemska jobb. Men nu, nu är jag fri! Har fortfarande skitont i ryggen, tack vare jobbet.. men jag hoppas att det kommer att försvinna med tiden. Och med hjälp av lite träning kanske.

Vad har jag gjort sedan jag skrev sist då? Humh...... Jo jag har vart på scout-ting. Det heter egentligen scoutmöte, men möte låter så tråkigt, så jag ska säga ting istället. Tränar man fotboll heter det fotbollsträning och går man på scouter heter det scoutmöte. Fast nu ska jag ändra på det, till scout-ting. Men som sagt, i onsdags var jag scoutledare för våra juniorer, barn mellan 10-11 år. Vi skulle surra. (När man binder fast slanor och pinnar på ett snyggt, bra och hållbart sätt). Det gick jättebra. Jag skulle lära ut en speciell surrning och jag tror faktiskt att min lilla grupp lärde sig nåt. De var jätteduktiga. Jag blir så stolt. x)
          
Sen har jag även träffat min underbara pojkvän. Gjorde det igårkväll och idag. Idag kom han till och med hem på lunchen, från jobbet, bara för att få träffa mig. Det tyckte jag var gulligt.

Idag har jag tränat också! För en gång skull. Det var längre än en vecka sen sist jag tränade. Jag känner min så lat när jag inte har tränat. Men det är ju så tråkigt. Jag brukar springa ute och i det här vädret är det verkligen inget roligt att vara ute. Kallt, blött och blåsigt. Men nu är jag glad och lite stolt över mig själv, att jag verkligen tog tag i det iaf. Det är så skönt efteråt, när man har tränat och sitter inne i värmen. Mmm.
Och imorgon, då ska jag träffa Lina. Vi ska se på filmer, spela "Fia med Hutt" m.m. Vi har gjort en vodkadrinkblandning som vi ska testa sen. Ska bli spännande. Jag berättar mer om det sen.
Ha det så bra
Så hörs vi senare

// L

Skriv tillbaka
Postat av: Sandra

Fia m. hutt...aah minnen haha. Shota inte ren gin igen bara så tror ja att du klarar dej ;-) Ha d så kul i helgen gums, själv ska jag tvätt å städa hel lägenheten...wiie men har förbesikting av den på tisdag så det måste göras...jag längtar verkligen haha.

Kramis

2008-11-14 @ 10:14:55
URL: http://fallendarkangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0