Glass med en taste of vodka

Igår kväll så var jag hos Lina. Vi såg på film, Norbit, skitrolig film. Sen åt vi glass, men inte vilken glass som helst. Innan hade vi hällt Ahlgrens bilar i vodka. Silat av och lagt det geggiga bilarna i vaniljglass. så igår kväll så smakade vi glassen. Fy fan va äcklig den var. Usch. Konsistensen alldeles gummiaktig, stark smak av vodka.... ne, det blev ingen hit.
Vi spelade även "Fia med hutt". Jag förlorade som vanligt. Jag borde lära mig nån gång att inte tycka om spelet. Men det är ju lite roligt iaf. Sov även över där. Nice och skönt. Sådär, nu måste jag sluta att skriva. Jag ska iväg nu ikväll på en scouthajk, (typ). Hugo och Lina kommer och hämtar mig nu. Men jag skriver säkert lite mer imorgon kväll.

Hug hug, bug hug. x)
// L

Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0