Old friends

Vad har man inte vänner till, om inte för att sitta ute i regnet i en liten trähydda och snacka om livet. Frysa en hel del men samtidigt ha det jättetrevligt.
Det var länge sen jag träffade Håks. Superlänge sen. Håks, du är ju min vän sen högstadiet. Det var jättekul att du hörde av dig. Jag vet att jag borde göra det oftare men jag är så otroligt dåligt på sånt. Kul att du ville träffas, det uppskattar jag. Visst var det skönt att komma in i värmen sen? Hehe. Det tyckte jag iaf. Och klockan bara rann iväg. Tänk vad roligt vi hade i 9:an. Vi satt längst bak på svenskalektionerna i klassrummet. Kanske förde lite för mycket oväsen.... Men det var roligt.
Gamla vänner som varar, det har jag nog lite för lite av. Kompisar som kommer och kompisar som går, så har det alltid vart. Det är bara vissa, speciella vänner som stannar. Håks, du är speciell. Tänk, jag skriver ett helt inlägg om dig, känn dig speciell. (Jag hoppas att du läser det här också).

Hoppas att ni får lägenheten som ni ville ha. Jag håller tummarna.
Efter varje motgång kommer det en ännu bättre uppgång. Snart kommer allt att vara mycket bättre.

// L

Skriv tillbaka
Postat av: Nattis

heej! Så du har en blogg! Spännande:)



allt bra annars?

2008-11-30 @ 20:42:05
URL: http://moveahead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0