Shoppat

Japp, idag har jag shoppat med min mamma. Det brukar bli billigare så  ; ) . Jag hittade ett par schyssta jeans, en flashig top och en massa strumpor. Lagom mycket på en dag. Skönt att slippa betala så mycket också, för några kläder, nu när mamma är med. Hon är villig att betala ibland, så varför inte ta chansen då?
Finns det någon lag på att man inte får ha 2 P-skivor i bilen? Vi fick P-böter idag, för att vi hade två P-skivor framme. En stor och tydlig där klockslag och allt stod rätt på och en liten som sitter fast på rutan som är otydlig och meningslös. P-böter för att man har 2 P-skivor?! Asså fy fan. Hur fan kan man säga att det är FEL att ha 2 P-skivor?! Att det är vaddå, olagligt? Dumma idioter. Vi ska ringa och klaga över det imorgon. Hur fan kan man ta betalt för att någon har två P-skivor i bilen där en är korrekt? Idioter!

Aja, för en liten stund sen kom jag hem från en promenad med mamma också. En snöig och blåsig promenad. Men jag kände att jag behövde röra på mig lite så vädret fick inte hindra mig. Det är jättemycket snö ute nu! Jag blir så glad då. Speciellt om man slipper att vara ute i snöovädret. Ska snart ta en varm och skön dusch och byta om till varma och nya kläder. Ska träffa killen sen ikväll. Ska bli trevligt.

Har fått en sån julkänsla denna helg. Lyssnat på julmusik hela tiden. Det är så mysigt med jul. Snart blir det julklappsshoppning också. ^ ^
Men fram tills dess, ha det bäst

// L

Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0