Hjortar?!

Gissa vad jag såg idag när jag var ute och tränade i skogen.......!? Hjortar! Det var typ 3 dovhjortar eller kronhjortar eller nåt som stod i Sofiebergs Mulleskog (jag vet inte vad skogen heter egentligen). Jag blev lite chockad. Hjortar brukar man ju inte se ofta och absolut inte här i Stockholm heller. Är de dumma som rådjur eller attackerar de som älgar kan göra? Eller som björnan? Har hjortar dödat någon? Anfaller de? Bör man slänga sig på marken och spela död? Jag vet inte i alla fall. Jag sänkte joggningsfarten och gick försiktigt förbi dem. Synd att jag inte tog någon bild, men jag var ganska skraj då så det tänkte ju inte jag på.

Skriv tillbaka
Postat av: Emma

Va? Nä, nu skojar då väl? Eller?

2009-04-01 @ 22:20:06
Postat av: Erika

Det är ett april skämt väl, inte fan finns det hjortar i Tyresö.

2009-04-01 @ 23:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0