Jobbig dag

Hej hej
Idag så har det vart en jobbig dag. Haft lite privata problem idag. Inom familjen. Vill inte säga mer men det var skitjobbigt en stund idag. Mycket väntande och mycket stress.
Imorgon ska jag åka till Åland med min far och träffa släkten. Sjukt länge sen jag gjorde det. Så jag kommer att vara borta hela påskhelgen, kommer hem först på måndag. Jag hoppas att det blir fint väder i helgen så att man slipper sitta inomhus hela dagarna.
Ska även på jobbcoachmöte kl.9 imorgon också. Det sista mötet i grupp, sedan blir det bara individuella möten om utveckling och ansökningar.

Idag har jag stressat som sagt, packat, duschat, cyklat i regnet, mailat en hel del m.m. Jag känner mig lite deppad idag, lite grå. Och ensam. Skulle behöva en kram eller nåt, lite omtanke för en gång skull. Nu snart tänkte jag gå och lägga mig, eller jag måste det i alla fall. Har så mycket att göra att det känns som att jag inte hinner att sova längre. Men jag ska försöka. Godnatt så hörs vi en annan gång.

Skriv tillbaka
Postat av: Anonym

Usch, låter jobbigt..

2009-04-14 @ 01:08:47
Postat av: Louise

Jo, en aning. Allt kan skifta på en dag bara. Det är bara att bita ihop och gå vidare

2009-04-16 @ 21:35:25
URL: http://turqoise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0