Muffins!

Inatt så drömde jag en massa konstiga drömmar, t.ex. att jag var gravid, bråkade med min pappa, pratade min min farmor, bråttades med mera. Jag det var lite gott och blandat. Sen vaknade jag av att klockan ringde och det var dags att gå upp. Idag skulle jag till jobbcoachen, vi skulle ha ett gruppmöte i tre timmar och prata lite om arbetsintervjuer och olika sökvägar. Vid bensträckar pausen träffade jag Stefan också. Han var där och skrivde in sig. Tänk vad världen kan vara liten ibland.

Igår som sagt så bakade jag lite muffins också. Stenhårda blev de men riktigt goda, faktiskt. Tänkte bjuda på lite bilder:
Nu ska jag träffa Björn. Det var några dagar sen sist. Sen på lördag ska jag till Sandra! Weeiiii! Hon har inflyttningsfest nere i Göteborg, så vi blir ett helt gäng som ska över. Det blir jag, Björn, Kicki, Danne och Karin i vår bil och sen tror jag att Stefan, Nattis och Jonas ska åka i en annan bil. Så det ska bli skitkul. Vi kommer hem på söndag kväll sen så vi hörs kanske då. Ha det så trevligt nu och gör något riktigt kul på påsklovet sen. Kraaaam

Skriv tillbaka
Postat av: Nattis

Hoppas ni får kul hos Sandra! Synd att det verkade bli nått missförstånd! Hälsa!!

2009-04-04 @ 17:13:21
URL: http://moveahead.blogg.se/
Postat av: Emma

Vad smarriga de såg ut. Å roliga. Lilla kreativa Lollo ;P

2009-04-06 @ 01:10:18
Postat av: Louise

Hehe, japp. Och de smakade gott, fast de var hårda.

2009-04-06 @ 21:13:05
URL: http://turqoise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0