Jag är fri

Jag är fri! Nu kan jag göra vad jag vill! Yippie, jag är fri!!

Idag slutade skolan och igår var det sista gymdagen så nu har jag inget mer att göra på dagarna. Imorgon vet jag inte om jag ska upp och handla julklappar eller om jag ska ta en lång lång sovmorgon. Vad tycker du jag ska göra? Kanske kan göra båda..? Huhm...

Skönt med jul snart eller? Jag tycker att det ska bli jätteroligt. Jag ser verkligen fram emot julen. Fira med familj och släkt med en massa julmat och värme. Inget bråk, ingen fylla, inga deprimerande klagomål...
Ja, jag ser fram emot den härliga julen. Lite paket och Kalle Anka på sidan om och så den vackra granen.

Appropå gran, idag köpte jag och Nalle vår första riktiga julgransstjärna. En vit med silver på. Förra året hade vi en stjärna som jag hade gjort själv, provisoriskt. Men nu, nu har vi en riktig. Made in China säkert, eller Taiwain. Hur som helst så tror jag att den blir bra. Allt kommer att bli bra.


Det handlar bara om rätt inställning!


Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0