Julmiddag på Carlshälls Gård

Ja det blidde sent igår med. Men herre Gud vad mycket mat det fanns på julbordet. Så mycket vilt kött, olika sortes sill och lax och sen all efterrätt, flera olika sortes choklader och frukter och allt. Det var så gott och så otroligt mycket.

Vi satt på Carlshälls Gård. En gammal herrgård mitt i stan. Åkte båten över från Stadshusbron och fick god varm glögg ombord. Jättetrevligt var det och Nalles "jobbgäng" var jättetrevliga och roliga. Lite ung kände jag mig, men den smällen får man ta. Trevligt var det ju.

P.S. Idag har min julkänsla kommit! Julmusiken spelas på hög volym och jag har vart och handlat de första riktiga julklapparna. 19 dagar kvar till julafton bara. Paniiik! D.S.

Skriv tillbaka
Postat av: Sofie

fin blogg! :)

2009-12-06 @ 15:31:07
URL: http://saon.blogg.se/
Postat av: Louise

Tack så mycket

Trevligt att du tittade förbi

2009-12-06 @ 16:04:22
URL: http://turqoise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0