Min glada ängel

    Titta vilken söt liten ängel jag köpte igår. Jag blir så glad när jag ser henne.

En glad och lycklig ängel. Supersöt. Helt förtrollande. Så fort jag fick syn på henne och hennes kompisar visste jag att en sådan glad ängel ville jag ha hemma hos mig. Hon sprider en sån glädje.

Annars är det andra advent idag. Nalle har vart så snäll och äntligen ordnat vitmossa till vår adventsljusstake. Så nu är den perfekt. (Innan hade Nalle lagt dit polkagrisar...)

Skriv tillbaka
Postat av: Björn Orhult

Vad är det för fel på polkagrisar??

2009-12-06 @ 23:46:21
Postat av: Björn Orhult

Vad är det för fel på polkagrisar??

2009-12-06 @ 23:46:45
Postat av: Louise

Hehe. Det är inget fel på polkagrisar om man inte har något annat, typ som vitmossa. Men det var ju ett bra sätt när vi inte hade nånting annat. ;P

2009-12-07 @ 13:37:32
URL: http://turqoise.blogg.se/
Postat av: Emelie

Va söööt hon är! hahah

2009-12-07 @ 18:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0