Oturen och kylan

Jahapp. Idag var det då tydligen dags för den årliga brännskadan. Jag har alltså bränt mig idag. Ni som tror att ni känner mig allra bäst kanske inte ens visste det här, men jag brukar alltså alltid bränna mig på något, nästan varje år. Och även i år så var det på samma hand som förra året. Förra året var det på underarmen av en lykta.

Det pinsammaste var nog ändå att det var på en helt vanlig tändare i år/dag. Jag skulle tända ett litet ljus imorse till frukosten, men råkar hålla tändaren snett och fel och konstigt så att jag brände mig. Väldigt skönt var det och passade precis till min stressade tid inför skolan. Just vad jag behövde. Fy f*n vad det sved. Och inte hade jag riktigt tid med att stå under rinnande kallt vatten i 20 minuter heller.

Och inte nog med det, när den brända tummen skriker som mest av smärta hittar jag inte mitt busskort. Jag springer runt och letar med smärta, stress och värme och jag känner hur mitt temperament börjar stiga. Till slut hittar jag busskortet och springer till bussen. Men Gu' vad det sved på bussen. Fy sjutton va ont det kan göra.

Annars under dagen så har jag bara varit extra klantig och tappat saker och slagit mig och allt sånt. Så ja, det kanske inte har vart min dag idag...
Men snart är det jul!

Skriv tillbaka
Postat av: David

Du är ju riktigt klantig ju. Alla borde akta sig för dig så att du inte ramlar på någon

2009-12-04 @ 12:38:25
Postat av: Emelie

Men lilla gumman. Klantmaja. Aj aj

2009-12-04 @ 17:22:20
Postat av: Louise

Nehe, inte alls klantig...! XD

2009-12-04 @ 17:34:50
URL: http://turqoise.blogg.se/
Postat av: Björn Orhult

Klantmaja? Hehe ja det minsta man kan säga... Vad säger du om duken då?? ler Puss älsk!

2009-12-05 @ 22:58:16
Postat av: Louise

Jag är väl inte såå klantig..? Jag skulle ju bara fixa lite. Men inget ville ju som jag ville..

2009-12-06 @ 16:05:55
URL: http://turqoise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0