Sista mötet i Liljeholmen

Igår hade jag mitt sista jobbcoachmöte i Liljeholmen. Har nu åkt dit (minst) varje onsdag från Juli till December. Jag blev lite haft utkastad därifrån, eftersom jag ska göra lumpen nästa år och pluggar den här terminen och inte har tid att varken söka jobb eller jobba nu och fram till inryck. So no money in January.
Men det går så bra så. Skönt att slippa det där tråkiga och jobbiga stället. Och igår då, då satt vi mest och pratade allmänt om lumpen och så. Min nya jobbcoach har en dotter som precis har gjort lumpen så det blev lite insider info om hur allt är och hur det kan vara. En trevlig liten pratstund. (Lite onödig dock). Men det kändes väldigt bra att vara där sista gången plus att jag lär väl säkert hamna där igen, om typ två år kanske.

Ha det gött och glad midsommar!


Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0