Vart hänger dina kulor?


Mina/Våra julgranskulor hänger i granen!

Idag (lördag, jag har inte gått och lagt mig än) var jag och julhandlade med Kicki. Kul att få träffa henne igen. Och jag har nu, i stort sett, köpt klart alla julklappar, så nu känns allt väldigt bra. En liten grej till bara, en ätbar sak, sen så är jag helt helt klar.  

Och klätt granen har jag gjort också. Jag och Nalle har nu stått flera timmar och klätt julgranen i ljus, glitter och kulor i alla möjliga färger. Vitt och blått och grönt och rött och ännu mera blått. Den nya julgransstjärnan sitter uppe också. Det ser nog fint ut. Vi ska bara vänja oss lite. Det är lite ovanligt att se en massa ljus och glitter och allt annat trams. Men den kommer nog att bli jättefin imorgon när dagsljuset ligger på (om vi inte "råkar" sova för länge imorgon bitti).

Det blir en lugn dag imorgon. Sovmorgon med Nalle. Lite lätt julpyntning och barrstädning. Ser fram emot den lugna tiden. Glad påsk!

Skriv tillbaka
Postat av: Ida-Marie

Åh skulle vilja se en bild på din gran!



Den låter jättefin :)



2009-12-20 @ 01:54:45
URL: http://idamariehendriks.blogg.se/
Postat av: Louise

Okej, men granbilden kommer imorgon. Nu är det för mörkt. ;P



Vad roligt att du tittade förbi.

2009-12-20 @ 01:57:09
URL: http://turqoise.blogg.se/
Postat av: Emelie

Redan klar med alla julklappar?! Oj, snabbt. Jag har typ 100 kvar.

Kraaamiz

2009-12-20 @ 17:48:15
Postat av: Nalle

Vad då trams??

2009-12-23 @ 00:16:55
Postat av: Louise

Ja men alla olika sortes kulor å lampor å grisar å allt sånt.

2009-12-23 @ 15:21:30
URL: http://turqoise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0