Kaffe med Stefan

Efter att ha mått jätteilla och gått och lagt mig sjukt sent igårkväll, sovit dålig och vaknat tidigt idag har jag trotts allt kännt mig pigg och bra idag. Imorse så hann jag med att städa, betala en räkning, sortera tvätt och kollat lite på jobbannonser. Sen promenarde jag till min kompis Stefan, en timmes promenad i det fina och underbara vädret.
Vi tog en fika och kollade lite på filmer. En Irrlänsk film om två bröder som slaktade en hel maffia och sen "Jumper", killen som "hoppade", typ teleporterade sig, till olika platser hela tiden. Ganska bra filmer ändå.

Sedan kom det dit några av hans polare och de skulle sen åka till Systemet. Stefan och jag följde med och sedan fick jag skjuss hem runt halv åtta-tiden. Dagen bara sprang iväg. Den bara försvann. Jag hade tänkt att träna lite och så, men det hann jag ju inte. Har kollat lite mer på jobbannonser senare idag också. Så j*la tråkigt bara.

Imorgon ska jag försöka att sova lite längre. Även om jag brukar ha svårt att somna på nätterna, så kanske jag kan sova lite längre på morgonen/förmiddagen i alla fall. Sen ska jag träffa Kicki imorgon också, Weii! Och min Nalle, om han börjar bli lite friskare nu. Han har vart sjuk hela helgen nämligen. Aja, jag ska inte störa längre. Sov så gott och dröm mig. ;P

Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0