Länge sens sist

Det var ett tag sen jag skrev sist. Det kan ha med att göra att det inte har hänt något speciellt, eller att jag knappt har vart hemma. Jag vet inte riktigt. Vet inte vad jag ska skriva om heller. Vad jag gör på dagarna kanske inte är så intressant. Men det är det ända jag har att komma med. Så även om du inte tycker att det är så intressant, så tänkte jag berätta lite kortfattat vad jag har gjort den senaste tiden.

Förra veckan träffade jag mycket Björn, vi städade ut julen, köpte nya kuddar till Björn och en oljemålningspensel + olja till mig. (Weeiii!) Sen har jag mått lite dåligt fram och tillbaka med huvudvärk och illamående. Vi har även åkt till Ikea förra torsdagen. Yes, me love it. Älskar Ikea verkligen, det är så kul att gå omkring där och titta. Och det finns så mycket som jag vill ha, så det finns en viss frustration där någonstans också.
Annars har jag vart på arbetsförmedlingen. Kul va? Åt helvete med det. Skittrist, men kände mig lite tvungen. Plus att de kan kanske hjälpa mig att skaffa ett bra jobb, som jag trivs med. Vem vet? Jag ska dit nästa fredag också. Hatar de där j-la återbesöken och alla möten med de. Palla liksom. Aja, man måste ju, så det är bara att bita i det sura äpplet.

Träffade en kompis också i veckan. En kompis som jag inte har träffat på typ ett halvår utan bara snackat lite med i all hast då och då. Vi såg på film och chillade lite. Skönt att träffa andra kompisar än vad man brukar göra. Få lite variation i livet. Annars händer det liksom inte så mycket spännande i livet.

Just det, jag åt på kinarestaurang med Kicki och Milla i veckan också. Blev bjuden på mat till och med. Det var kul att träffa de igen. Jag skrattade så mycket vid ett tillfälle att jag grät några tårar. Fan vad jag saknar de ibland, saknar gymnasietiden när man hängde med de varja dag. Kicki, jag, Milla och Sandra = Bästa gänget någonsin. 
Oj, det blev ganska mycket att skriva om tillslut. Det har alltså hänt en hel del, trots allt. Sweet. Jag har ett liv! ;P Hehe. Skämt å sido. Ha det bra du iaf. Kram kram


Skriv tillbaka
Postat av: Nattis

haha du får lägga upp lite bilder på dina målningar :)

Synd att du missade tjejkvällen på stan :( Får ta igen det någon gång!!

2009-02-11 @ 10:28:08
URL: http://moveahead.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag saknar oxå den tiden =) vi hade mkt roligt för oss haha. Puss babe!

2009-02-16 @ 11:32:59
URL: http://fallendarkangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0