Arg..

Ne nu jävlar, nu är jag arg. Riktigt förbannad.

Nån jävel har förstört min cykel. Min underbara, fina, blåa Gurra är sönder. (Ja, jag har döpt min cykel till Gurra!) Hans "pulsådra" är avklippt och likaså bromsen. Jävla svin. Jag gillar ju min cykel.

Den stod parkerad med dubbla lås utanför arbetsförmedlingen idag. Typ en timme var jag borta. Sen när jag kom tillbaka var handbromsen avklippt och en klocka/hastighetsmätare stulen. Fan. Inte nog med att det är sjukt varmt ute, jag har träningsvärk i magen, jag fjällar eller har det jobbigt här hemma, nu är cykeln förstörd också. Mitt enda transportmedel......

Nu mår jag skit. Ledsen....

Skriv tillbaka
Postat av: Sofie

Men ajdå. Fungerar den inte alls längre eller?

Tråkigt

2009-07-08 @ 14:19:23
Postat av: Louise

Jo, bromsen är lagad nu, men min lilla mätare saknar jag fortfarande. Men cykeln funkar, förutom den ständiga punkan... ;P

2009-07-10 @ 00:33:30
URL: http://turqoise.blogg.se/
Postat av: David

Haha

2009-08-05 @ 21:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0