Björns födelsedag

Min lilla ängel fyllde år i lördags. Stor pojke nu. Grattis älskling!
Vi hade sovit hos mig natten innan och när vi vaknade och skulle äta frukost hade Nalle så ont i ryggen att han inte kunde sitta ner eller knappt äta. (Ryggsmärtan satt i hela dagen, hela helgen sen också).
Men på eftermiddag skulle vi fika med lite av Nalles släkt. Jag hade köpt en tårta och lite presenter till honom som han fick under dagen.

På kvällen sen åt vi på Vapiano restaurangen inne i stan. God pasta och cider, synd bara att Nalle hade så ont i ryggen att vi inte kunde sitta kvar så länge utan var tvugna att ta en promenad hem istället. Men det var mysigt och skönt det med. Faktiskt.
 
Men jag hoppas att han hade en trevligt födelsedag i alla fall. Puss puss min ängel. Grattis.

Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0