Svullen

Svullen kan du vara själv!

I söndags när jag vaknade hade jag jätteont i munnen. Min ena visdomstand håller på att växa ut och det gör verkligen skitont. Tanden har till och med orsakat att halva ansiktet har svullnat upp och bara hänger ner. Det ser verkligen jättehemskt ut. Värsta fula och läskiga utomjordingen har jag sett ut de närmsta dagarna. Jag kunde inte äta, inte tugga i alla fall. Jag fick sitta med is både i och utanpå käften. Jag fick konstant äta Iprem i en och en halv dag. Såg inte riktigt klok ut. Usch. Vilken svullnad alltså.

Kul att se ut så med haltande Nalle som hade så ont i ryggen. Vi båda två som gamla pensionärer som varken kunde prata eller gå ordentligt. Hehe, helt sjukt.
Nu är det onsdag och jag har fortfarande ont i kinden. Svullnaden har miskat men finns fortfarande kvar och ser förjävlig ut......
Annars så har den här veckan också vart stressig och hektiskt. Har var på ett sånt där onödigt jobbcoachingmöte i Liljeholmen igen. Deras uppgift är att göra mig till den bästa arbetssökande. Kul..... bussigt. Precis vad jag vill bli.
Nä jag är inte bitter över det. Det är ju precis vad jag vill bli... sökare.

Till något lite bättre - Imorgon ska jag och Nalle till Åland där min far nästan har bosatt sig. Vi ska vara där till på söndag och leka turister. Göra utflykter och hitta på små äventyr. Annars lär vi ju bara sitta i vår lilla nybyggda sommarstuga mitt i skogen mitt på Åland och inte göra nånting. Och det går ju inte.
Borde fortsätta att packa nu egentligen, men det är ju så tråkigt.

Skriv tillbaka
Postat av: Emelie

Men lilla vännen då. Varför gör du sådär mot dig själv? <3

2009-08-05 @ 21:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0