Lina har ryckt in i lumpen

Ja, som vanligt har det hänt en hel del sen jag kom hem från lägret. Det har vart två hektiska veckor. Förra onsdagen t.ex. hade vi knytkalas med Ugandierna som var med på lägret. Det var ett tiotal Ugander som fick smaka på lite svensk husmankost, sill och köttbullar m.m.

Annars har jag blivit ivägskickad av arbetsförmedlingen till Liljeholmen där jag ska få extra coaching och personligt stöd av en arbetscoach..... för att de på arbetsförmedlingen inte kan hjälpa till med nåt..... Nog om detta.
I fredags hade Lina en "hejdå- och födelsedagsfest" med grillning och en massa vänner där. Hon fyller 21 år nu på fredag men hon ryckte in i lumpen den 27:e och blir borta nästan ett helt år nu. Men festen var rolig och maten smakade gott. Vi började spela Fia med Hutt sen också, men vi orkade inte spela klart. Jag var den första som fick hutta, är det ett dåligt tecken?
Jag kommer att sakna henne nu, även om hon kommer hem lite då och då. Fan va spännande ändå, jag vill också göra lumpen. Väntar bara på att få mönstra, sen så.
Gissa vad hon fick av míg i present? Jo en ler-ansiktsmask. Passande va, nu när hon ska leka soldat i leran, hehe. Hon fick lite annat också. Hehe. Men hon verkade tycka om lumpen än så länge i alla fall.

Jag fick namnsdagsblommor i veckan också, av min lilla ängel. Så fina så. Min mellannanms-namnsdag. Känn på den du, det svåra ordet. Svårt var det.
Lila och fina och fina och lila.

Skriv tillbaka
Postat av: David

Coolt. Va, ska du också göra lumpen?!

2009-07-29 @ 20:35:37
Postat av: Louise

Jo, lite sugen har jag nog alltit vart... ända sen Fredrik gjorde lumpen, då ville jag med. Men ändå inte. Så nu vill jag ge det en chans iaf. Har sökt om mönstring.

2009-08-02 @ 23:20:26
URL: http://turqoise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0