Bränd räka

Nu svider det på hela kroppen. Jag har legat och solat tre dagar i rad nu, så nu ser jag ut som en kokt, vidbränd räka. Björn har börjat kalla min för "Räkan" nu.... I förrgår brände jag baksidan, låren och ryggen är knallröda och igår och idag har jag solat framsidan så nu är låren och magen vidbrända.
Och i tisdags, vet du vad som hände då? Jag badade för första gången för i år! Det var svinkallt i vattnet, runt 20 grader men jag hade legat i solen hela dagen så jag var jättevarm. Provade min nya bikini då också. Nice. It worked.

Badade idag också, med mamma och bror min. Skönt efter ett tag och sedan gick vi och åt på kinarestaurengen. Och senare idag, eller inatt var det kanske, klockan halv tolv på natten var jag ute och sprang med min mamma. Det var riktigt skönt då ute och det gick ganska bra, faktiskt. Det är därför jag sitter uppe nu och är pigg. Kan inte sova. Men sov så gott du.
Min gamla råtta Isa som tar sig ett bad. Saknar henne. Saknar de andra råttorna också. Mina små älsklingar.

Skriv tillbaka
Postat av: Emelie

Åh vad söt hon är. Jag har också solat, fast jag blev inte röd, bara brun, som normala människor. Hehe pusspuss

2009-06-26 @ 13:02:35
Postat av: Louise

Jag vill också kunna bli brun. Lite har jag faktiskt blivit, den senaste veckan bara. Men lite återstår, sakta men säkert (kanske). Men men, man kan inte få allt.

Kram

2009-07-08 @ 14:21:36
URL: http://turqoise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0