Sov som en dagsslända..

Usch vilken hemsk natt det har varit inatt. Jag har inte vart med om nåt värre på riktigt länge. En av de jobbigaste nätterna i hela mitt liv. Det kan ha vart kaffet som jag drack vid tio tiden samma kväll.
Men när jag väl gick och la mig i sängen, klockan var strax innan ett, vilket var tidigt för mig då, då jag brukar lägga mig runt två tiden när jag är hemma, så jag var lite stolt ändå. Men när jag hade lagt mig tillrätta så kunde jag inte somna. Jag hade "pigga" ögon, var täpt i näsan och hade sprängande huvudvärk.
Jag vände och vred på mig. Försökte med alla små knep för att falla i sömn, men ingen sömn kom. Jag låg med armarna utanför täcket, innanför täcket, utanför täcket.... Jag låg med fötterna utanför täcket, innanför täcket, utanför täcket.... Jag svettades, jag frös, svettades, frös. Usch det var jobbigt.
Jag låg vaken i flera timmar. Jag skojar inte. Jag tror att jag somnade först efter klockan sex på morgonen. Då hade jag legat vaken i fem timmar. Jag lovar. Det var jättejobbigt, för jag hade ställt klockan på elva sen för att jag skulle på ett möte klockan 13. Så min natt bestod av fem sömnlösa timmar och fem sov timmar.
Kul att cykla trött i regnet sen till mötet idag. Jag kunde i alla fall le åt regnvädret som Gud hade gett mig denna dag. Livet är underbart ibland. (Nä, jag är inte bitter idag).

Skriv tillbaka
Postat av: David

Men stackars lilla lilla Lollo då

2009-06-10 @ 21:23:54
Postat av: Emelie

Usch då, det låter ju inte bra. Tur att du kunde sova lite iaf.

2009-06-11 @ 13:26:32
Postat av: Louise

Men det var faktiskt jobbigt.. väldigt frustrerande. Så lite synd kan ni tycka om mig ändå. ;P

2009-06-11 @ 19:26:53
URL: http://turqoise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0