Flygande Jakob & Banankaka!

Trotts att både jag och Björn är sjuka, så träffades vi i onsdags. Vi drack honungste för att lindra irritation i halsen men hostade i takt iaf. Vi såg på Melodifestivalen i fredags också, "Andra chansen". Skit också. Fel låt gick ju vidare. Star Pilots var ju klart hundra gånger bättre än Caroline Af Ugglas. Medelåldersdam i mormors gamla klänning och turkosa gummistövlar som har benryck och sjunger "Snälla snälla" lidande. Eller coola snygga killar i flygplanndräckter som gör ackrobatkonster? Hur f*n gick det till?! Tur att Sarah gick vidare iaf. Hon hade ju en hyffsat bra låt iaf.

På lördagen sen sov vi sjukt länge. Jag har ingen aning om varför, men herre gud vad länge vi sov på lördag. Ganska skönt ändå, trotts allt. Jag har ju sovit dåligt nästan hela veckan.
Jag käkade mysig tre-rätters middad med Björn också. Jag gjorde stösta delen av "Flygande Jakob". Ätit det någongång? Det är sjukt gott. Snacka om att blanda ihop massa goda saker i samma maträtt. Hehe.
Förrätt med advokado och skagenröra och efterrätt med marängsviss med jordgubbsås. Klart mycket godare än chokladsås. Mmmm, vad gott det är med jordgubbsås. Nam nam.
Idag så hade jag ett överskott av energi igen. Trotts att jag är sjuk. Men fick en sån stor lust att baka något efter frukosten. Så jag bakade en banankaka. Vi hade så mycket bananer kvar efter gårdagens mat och sockerkakssmet är ju så himla gott. Och faktum är, att den blev god också. Riktigt god. Massa bananer och massa vaniljpulver. Mums.
Internationella kvinnodagen idag också, så grattis till oss alla tjejer i världen. Tack tack. Min kusin fyller 18 år idag också. Grattis lille-store killen.
Nu är det fortsättning av Beckfilmen så den ska jag titta på. Facebooka lite sen också. Ha det så bra så hörs vi en annan gång.

Skriv tillbaka
Postat av: Nattis

vad e det här?! Vad alla klagar på Caroline, det visar verkligen hur svårt svenskar har att ta in någon som inte passar in i den perfekta mallen, hon är inte blond, har inga stora tuttar, är inte nyss fyllda 16 utan hoppar runt där i sina blåa gummistövlar och är sig själv. Hur COOL som hälst, finns ingen annan som hon!! Så det så haha :)

2009-03-09 @ 11:07:01
URL: http://moveahead.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag diggar Caroline juh haha, by the way darling tror du har blandat ihop lite melodifestivalen va i lördags hehe, förkylningen har nog stigit dej åt huvvet hehe. Krya på dej puss å kram

2009-03-09 @ 19:04:42
URL: http://fallendarkangel.blogg.se/
Postat av: Louise

Det var iaf gott allt som fyllde kakhålet och mättade magsäcken. ;P

2009-03-17 @ 00:17:50
URL: http://turqoise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0