Träning och annat

Hej hej
Sitter här igen och tänkte skriva några rader. Vet inte riktigt om vad egentligen.
Jag väntar på ett samtal från en butiksägare angående ett eventuellt nytt jobb för mig, men hon har inte ringt än. Börjar tro att hon inte heller kommer att göra det. Börjar tappa hoppet nu när det tar en sån lång tid. Ring mig bara, det är väl inte så svårt? Ring mig!

Annars så har jag vart ute och tränat idag. Joggade en runda på eftermiddagen när solen höll på att glida ner i horisonten. Det har vart ett sånt underbart vårväder idag. Hyffsat varm och soligt. Nice.
Jag har motionerat väldigt mycket de senaste 2-3 veckorna. Ovanligt mycket för lilla Lollo. Men jag känner mig väldigt nöjd och stolt över mig själv som motionerar så mycket. Jag kanske inte springer 1 mil varje dag, men jag går ut och går nästan varje dag och så springer jag lite ibland. Bra jobbat Louise! Det skulle ju sitta fint om man kunde gå ner några kilon till sommaren också.
Tänkte måla klart min oljemålning idag också, men pallade inte. Det är så mycket förberedelser som ska göras. Mycket som ska fram och monteras. Så det får bli en annan gång.

Ska kanske träffa Björn ikväll också. Om han nu ringer mig nångång. Han skulle på något möte ikväll och visste inte när det slutade. Hoppas att det inte blir så sent. Vill ju träffa honom nångång denna vecka. Imorgon ska jag packa lite för jag ska ut på en utflykt i skogen med övernattning i helgen och på fredag ska jag på jobbcoachmöte igen så då kan jag inte heller. Och helgen kan jag ju som sagt inte heller.... Ring mig!

Skriv tillbaka
Postat av: Anonym

Jag håller tummarna för dig att hon ringer. Hoppas hoppas. ;P

2009-03-19 @ 19:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0