Dåliga bidrag och förkylning

Go'kväll mina vänner. Hoppas allt är bra(?). Grattis Håkan på 21 årsdagen idag. Hipp hipp hurraa!

Det här med att sova, det är väl ganska överskattat? Måste man verkligen sova varje natt? Måste man verkligen sova 8-10 timmar varje natt? Räcker det inte med bara 5 timmar?  Är det något fel om man inte längre kan sova 8-10 timmar? Äsch då, det är väl inte så konstigt va? Förlåt, men jag kan inte rå för det längre. Jag har svårt att somna på nätterna, vaknar då och då under natten och ibland tidigt på morgorna och kan inte somna om mer. Jag som brukar sova flera hundra timmar om dygnet. Vad f*n har hänt? Jag vill sova! Jag vill sova!

Annars så igår kväll var jag hemma hos Björn tillsammans med Hugo, Lina, Henning och Björn. Lina ville ha en "prova nya drinkar kväll" så vi hade tittat lite i en drinkbok, valt ut några drinkar som såg goda ut och sedan handlat allt som behövdes. Vi åt middag hos Björn innan också, Tacos, och såg sen på melodifestivalen med olika drinkar + chips + väldigt gott sällskap. En väldigt trevlig kväll blev det. Det ända som var mindre bra var melodifestivalsbidragen. Skitkassa allehopa.  Töntiga fjortis-popartister, gamla dansband, opera (!). Alltså sånt kan man väl inte skicka upp till ESC de som ska representera Sverige?!

Och nu idag, vaknade runt halv sju, bakfull, pigg men samtidigt trött, ont i huvudet, ont i magen m.m. ja sånt där det vanliga...... Gick upp och drack lite, tog en alvedon, gick och la mig sen igen och kunde inte sova. Hade svårt att somna om. Låg och slumrade lite. Fick väl någon blund tillslut. Vaknade sen igen vid ett-tiden tror jag. Bakfull då med. Ont överallt. Och så j*vla sjuk. Jätteförkyld med nästäppa och halsont. Underbart, eller hur...? Pallar inte med sånt...

Var väl vaken några timmar innan Björn vaknade. Sen det där vanliga, frukost, vila, VM i skidor på tv:n... Hemma sen så är allt som vanligt. TRIST.....

Vad har du gjort under helgen då? Något skoj?



Skriv tillbaka
Postat av: Nattis

haha nej jag tyckte det va jätte kul och sjönt att slippa all klassisk shlager.. blev bättre underhållning..



Jobbigt sånt där när man inte kan sova men om du går upp tidigt och ser till att trötta ut kroppen ordentligt under dan kanske du sover bättre..

2009-03-02 @ 10:33:41
URL: http://moveahead.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vad var det för drinkar ni provade då? Ngn du rekomenderar? By the way kommer du på vår inflyttningsfest?? Du måste =)

Kramen

2009-03-02 @ 20:37:40
URL: http://fallendarkangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0