Strumpdockor och bloggande

Lilla Sebbe ville så gärna komma med i min blogg nångång så nu tänkte jag skriva några rader. Han har snackat om min blogg nu varje måndag under några veckor så nu blir det av. Hoppas att han blir nöjd då. 
Ikväll på miniorträffen gjorde vi strumpdockor med miniorerna. En vanlig strumpa som man fick smycka ut lite som man ville. Jag gjorde en svart häst, hyffsat snygg va? Sen ska vi göra dockteater med de.
Efter miniorträffen så hälsade jag på hos seniorerna, 15-18 årsscouterna. Sebbe var där och började genast prata om min blogg.

Asså på seniorerna slutar det alltid med att man börjar flumma med alla. Det är så roligt och alla jävlas med alla där.
Min bror Fredrik får ju även busa av sig lite på scoutträffarna. Så slipper jag få all jävelskap hemma. Idag bjöd Emma på muffins också. Hon fyller år i morgon, så grattis i förskott tösen!
Sa jag förut också att jag är sjuk nu igen? Asså jag fattar inte. När jag var mindre var jag aldrig sjuk, jag skojar inte, 99% av min barndom var jag frisk. Så vad händer nu liksom? Sjuk lite då och då hela tiden under åren. Blä

Skriv tillbaka
Postat av: Sebastian

Vilken fin blogg du har Lollo!!!!!!!!!!

Skojjar inte asså!!!! <33333



Kul att man gör sig så bra på bild förresten.

2009-03-09 @ 21:21:05
Postat av: Louise

Tack så mycket. Trevlig kommentar du kommer med, underbart.

2009-03-16 @ 23:36:53
URL: http://turqoise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0