Klarade mönstringen

Sådär ja, då var det klart. Nu har jag mönstrat helt klart och det gick faktiskt väldigt bra (tror jag). Jag har överlevt med goda resultat, bättre än medel på vissa punkter. Bättre än vissa killar också. De hade inte den befattningen ledig till i början av nästa år, men kanske senare till sen-sommaren. Jag är reserv nu i alla fall. Ska återkomma och se om det finns några avhoppare. Snälla, låt det finnas avhoppare. Snälla!
Nu ska jag bara söka min befattning på deras hemsida, istället för att de väljer några åt mig. Så det kommer att ta längre tid nu. Med det här, så kallade, nya systemet. Alla ska söka själv vad de vill göra på lumpen. Låter lite konstigt och väldigt krångligt, men men.
Jag klarade av alla test och var bättre än medel så jag är väldigt nöjd faktiskt. Det känns skönt att ha gjort mönstringen, men samtidigt saknar jag den roliga spänningen. Nu får vi se nästa år hur det blir. Längtar redan så mycket. Vill göra lumpen nu, nu!

Skriv tillbaka
Postat av: Sofie

Jag håller tummarna för dig.

2009-11-05 @ 22:25:04
Postat av: Sandra

Va kul att det gick bra =) hoppas att ngn hoppar av tihi =) kramis

2009-11-07 @ 22:03:05
URL: http://fallendarkangel.blogg.se/
Postat av: Louise

Hehe, det hoppas jag med. Jag är ju iaf bland de första i kön. ;)

2009-11-09 @ 00:31:43
URL: http://turqoise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0