Tv:n idag

Såg nyss på "Svenska Hollywoodfruar". Alltså de fake-blonda fruntimerna är ju helt dumma i huvudet. Snacka om att va bombad i hela kolan där uppe. Korkade, bortskämda och lata.
Marias inredningstips då, hon som ville köpa en (skitful) kruka till att ha på fjortis-disco-bordet. Hon ljög för sin man och tog viktiga pengar från matkassan istället och köpte en alldeles för dyr (och ful) kruka för att hon bara ville det. Dumma idiot. Bra tips va? Ljug för din man och sno pengar, som inte ens är sina egna. Bra.....

Jag blir bara så förbannad när jag ser sånna människor. Dumma, korkade idioter som inte behöver lyfta ett finger för att få som de vill. Det är en skam för Sverige att sånna människor existerar. Anna Anka, Maria och någon till, typ Anne Nicole elller nåt. En skam för Sverige.

Äh, sitter nu och kollar på "Roast på Berns". Svenska komiker som försöker vara roliga, fast är mer dryga och elaka. Nja, jag vet inte riktigt. Ibland lyckas de att vara roliga faktiskt, men inte alltid. Inte så ofta så som de borde. Har svenska komiker tappat gnistan? Är de inte lika roliga längre? Eller är det bara jag som har tröttnat?

Skriv tillbaka
Postat av: Nalle

Jasså så jag ska akta mig så du inte tar mina pengar å köper krukor :-P Puss puss på dig!

2009-10-13 @ 08:58:01
Postat av: Sandra

Tja nä jag e kvar på cassels där jag har vart i snart ett år om man räknar med praktiken, men hoppar bara in som extra då å då så jag letar efter ngt annat med. Men får rätt mkt där så kommer iaf slippa soc fram te nästa år eftersom vi inte har ngn hyra att betala i nov å dec hehe. Hur ere med dej annars då? Kram

2009-10-13 @ 12:31:00
URL: http://fallendarkangel.blogg.se/
Postat av: Louise

Nejdå, inge fula krukor ska jag köpa för dina pengar. Men ska jag köpa krukor så köper jag för egna pengar. (!)

2009-10-13 @ 20:30:04
URL: http://turqoise.blogg.se/
Postat av: Louise

Jaha, okej. Then I know.

Va schysst att slippa betala nån hyra då också. Just de månaderna då man behöver pengar för annat liksom (julklappar å sånt). Skulle jag också vilja slippa.

2009-10-13 @ 20:33:32
URL: http://turqoise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0