Bortbjuden på middag i helgen

Ja, det blev ju utgång i fredags. Jag, Nalle och Hugo drog iväg ut på krogen. Ett ställe som jag aldrig har vart på förut. Men ett schysst ställe ändå. 

Och i lördags sov jag nästan hela dagen. Det blev så sent innan jag gick och la mig i fredags så det blev en del sovandes på lördagen. Sen var det dags att bli bortbjuden på middag. Min far ville bjuda på middag så det gjorde jag och Nalle. Synd att han inte kunde anstränga sig för några år sen bara....

I dag (söndag) blev det också en hel del sovande. Men på eftermiddag gick jag och Nalle till centrum och shoppade upp lite penger. Jag köpte en ny tröja, lila för en gång skull. Sedan köpte vi lite annat så som krokar, tvålpump, ugnsform, reflexväst m.m. Och på kvällen var vi bortbjudna på middag igen. Denna gång hos Nalles släkt. En trevlig kväll där med.

Sitter nu jättetrött i lägenheten. För trött för att gå och lägga mig. Vill inte sova heller, men måste nog snart. Sov så gott.

Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0