Mönstrar imorgon

Hej
Jag ska mönstra imorgon. Är verkligen skitnervös. Jag hoppas att jag kan sova något i natt också så jag är utvilad tills imorgon. Jag har förberätt allt, kläder och tidtabeller och allt. Imorgon måste allt gå bra. Jag vet att det kommer att gå bra, men det är frågan om hur bra det kommer att gå. Mycket står på spel. Det är psykiska och fysiska tester som jag ska göra. Det jag fruktar mest för är nog ändå styrketeste, hävstångsvarianten. Men jag har försökt att träna så mycket som möjligt (och så mycket som jag har orkat) både styrka och kondition så jag hoppas verkligen att det slutar bra imorgon. Wish me luck!
((PAANIIIK!))

Skriv tillbaka
Postat av: Emelie

Lycka till!! Hoppas att det går väldigt bra

2009-10-28 @ 21:57:30
Postat av: Sofie

Hej hej.

Ta det lugnt. Allt kommer att gå jättebra.

Hur gick det då? Vad blev du för nåt?

Kram S

2009-10-29 @ 12:18:34
Postat av: David

Coolt. Lycka till

2009-10-29 @ 20:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0