Keep going

Det känns bra att ha flyttat. Lämnat boet för att nu själv bygga ett bo, med sambon Björn. Men jag trivs faktiskt. Jag gillar Björn och än så länge går allt jättebra.
Sitter nu här i nya lägenheten, som helt plötsligt är hälften min, och försöker skriva en engelska uppsats. Skolan går mindre bra och är jättesvårt och går fort fram....
Jag försöker hänga med, vilket fungerar för det mesta under lektionerna, men läxorna, som vi får varje dag tar upp så mycket tid och jag blir jättetrött på kvällarna. Igår satt jag till halv tre på natten och försökte komma på något vettigt att skriva på uppsatsen. Idag måste jag fortsätta med uppsatsen som sagt. Plus allt annat som ska göras i lägenheten. But I keep going. Still fighting!

Min dator och mjuka säng är fortfarande kvar hemma i villan. Snart kommer nog min dator hit. Får låna Nalles än så länge. Nä men om man skulle försöka att plugga lite nu då. (Jag kommer alltid på andra saker att göra hela tiden...). Ha en ba dag!

Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0