Farb

Idag på plutonens timme fick jag reda på vilken befattning jag ska få om två veckor. Jag ska bli fältarbetare (farb)! Jag ska spränga minor och slå sönder dörrar och allt vad det innebär. Jag har egentligen ingen större koll på vad jag egentligen ska göra som fältarbetare, men av det lilla jag har hört, så verkar det skoj och intressant. Röjja fordon och byggnader som står i vägen för gruppen/plutonen när vi anfaller helt enkelt. Dock blev det mitt andrahandsval, men det blir nog bra det.

Jag ser fram emot befattningsutbildningen om två veckor. 
 

Skriv tillbaka
Postat av: David

Du ser riktigt söt ut ;P

2010-04-11 @ 01:09:08
Postat av: Louise

Hehe, ja visst gör jag

2010-04-11 @ 13:48:23
URL: http://turqoise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0