Bättre i grupp

Då ska vi se. Förra inlägget handlade om den jobbiga delen av veckan som har vart. Det här inlägget kommer handla om den lite mer roliga delen av veckan.

I torsdags till exempel, då marscherade vi ut i skogen, en kort bit ifrån Livgardet och sedan gjorde vi sånna där roliga anfallsövningar i grupp. Vi skjöt med lösplugg och pepprade på som bara den. Skitkul men asjobbigt att springa fram och tillbaka i skogen med Ak5:an och granattillsatsen på. Camoflerade i ansiktet var vi och svetten och färgen bara rann från ansiktet. Det var riktigt blött (fast solen sken).
             
Och i fredags var det dags för lite mer fys. Och jag sprang för en gång skull. Förra veckan hade jag ont i mina benhinnor och i måndags hade jag ont i ena hälsenan istället så mycket springandes har det inte blivit för min del. Men som sagt, i fredags sprang jag. Vi var bara tre stycken, men det gick jättebra. Solen gassade på och mina två springkollegor hade det jättejobbigt, men för mig gick det alldeles utmärkt. Baby I'm back.


Skriv tillbaka
Postat av: Nalle

Puss på dig!!!

2010-08-15 @ 23:36:30
URL: http://www.facebook.com/TokOve
Postat av: Sofie

Va bra att det är roligare i lumpen nu. Du har nog också blivit starkare och snabbare väl, efter all träning?

2010-08-15 @ 23:51:30
Postat av: Louise

Ja, starkare har jag blivit men konditionen har blivit sämre. Orkar fan inte springa mer....



Hur är det med dig annars då?

2010-08-20 @ 17:49:59
URL: http://turqoise.blogg.se/
Postat av: Sofie

Jo det är väl bra med mig. Jobbar å sliter som vanligt. Bra att du bloggar så man kan hålla kontakten med dig nu när vi inte träffas så mycket längre. ^o^

2010-08-31 @ 19:17:28
Postat av: grannykiller

hello,



i'm a belgian soldier, as you know, we use a belgian version of your AK 5 (the FN FNC), and i'm looking for a swedish transparent magazine and ak5's handguards since a long time.



Do you think it's possible for you to sell me these piece?



Thank you :) and good luck for your military service

2012-01-27 @ 15:45:34
Postat av: Louise

Well, I couldn't keep mine when I finished my military service. It wasn't allowed. Nobody in Sweden owns their Ak5 or its outfit. So I'm sorry, I can't help you.

2012-01-27 @ 18:42:33
URL: http://turqoise.blogg.se/
Postat av: grannykiller

ok no problem! thank you :)

2012-02-17 @ 10:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0