Muck! Muck! Muck!

                                               Ge mig ett M! 
                                               - M!
                                               Ge mig ett U! 
                                               - U!
                                               Ge mig ett C!
                                               - C!
                                               Ge mig ett K!
                                               - K!
                                               Ja vad fan blir det?!
                                               - Muck, muck muck!

Woho! JAG HAR MUCKAT! Jag har äntligen muckat. Jag klarade av lumpen, till och med med godkända betyg. Helt underbart. Jag är fri nu. Jag kan göra vad jag vill. Bye bye Livgardet. Hoppas att jag aldrig mer får se dig. MUCK! MUCK! MUCK!

Skriv tillbaka
Postat av: Emelie

Grattis tjejen. Fan vad bra du är!

2010-12-05 @ 21:17:29
URL: http://Ems
Postat av: Sofie

Grattis! Jag visste att du skulle klara det. Nu har du äntligen klarat av lumpen. Skitbra! Kramisar

2010-12-06 @ 13:07:34
Postat av: David

Grattis

2010-12-06 @ 23:43:00
Postat av: Louise

Tack så jättemycket. Nu kan livet börja igen!

2010-12-08 @ 19:24:03
URL: http://turqoise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0