Muckfest

Igår, lördag, hade jag en muckfest hemma hos mig. Först kom Hugo, Micke och min bror över och käkade pizza med mig och Nalle innan grabbarna fortsatte vidare på en kryssning.

Jag stannade hemma och väntade in gästerna. Danne och Thomas kom först. Sen kom Kicki, Danne, Stefan, Jonas och sist kom David som jag inte har träffat på flera år typ. Vi drack lite goda saker och spelade spel och hade det skitkul.

Sent blev det, eller tidigt, vet inte hur jag ska säga, men jag somnade runt 7-8 på söndag morgon och då hade de sista gästerna precis gått. Så gissa om jag har vart trött och seg idag. Bakis..... Pallade knappt att städa upp allt idag. Nu när man inte mår som en prinsessa....

Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0