Städning pågår - Stör gärna

Oj oj oj. Idag har jag bara städat och städat. Hela lägenheten, hela dagen.
Helt slut i hela kroppen.
Har äntligen tagit mig en varm och skön dusch nu och kopplat av lite. Men snart så är det full rulle igen. Imorgon är det sista dagen på året. Sista dagen på 2010. Ett år som jag aldrig kommer att glömma.

Imorgon firar jag med mina vänner året 2010 som har vart och ser fram emot det nya året, som kommer bli superbra. Grillning och party blir det. Skönt att året snart är över så att man kan gå vidare i sitt liv. Komma upp till nästa nivå, iställer för att sjunka ner i leran i skogen som jag har gjort så många gånger det här året.

Skriv tillbaka
Postat av: Nalle

Hoppas det blir bättre år än början i alla fall... Hatar min rygg, men älskar min ängel som tar hand om mig!!!

2011-01-02 @ 00:26:34
Postat av: Louise

Gör allt för min lilla Nalle

2011-01-02 @ 15:17:37
URL: http://turqoise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0