En träff med the crazy girls

Idag har jag träffat Lina och Petra hemma hos Petra, inne i stan.
Först var jag tvungen att gå upp tidigt på morgonen för att hinna med alla sysslor, men sen gick allt bra och jag blidde lite piggare och gladare. Vi lagade egen lunch, tacos som vi hade inhandlat innan och sen såg vi på film för att smälta maten. Vi såg på Shrek III, men säg inte det till Nalle. Han skulle nog inte uppskatta det på samma sätt som jag gjorde.

Efter filmen var det dags för mer mat - efterrätt. Glass med hemmagjord chokladsås med hallon i och varm choklad med smaksatt grädde i. Nam nam.
Kul att träffa de där knasiga tjejerna. De är verkligen helknasiga. Roliga.
Men jag gillar de.

Skriv tillbaka
Postat av: Nalle

Jag är glad jag slapp se... Så bra du hade roligt. Puss

2010-12-28 @ 21:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0