Klumpeduns

Nu har jag lyckats ramla två gånger under de här tre veckorna också. Halkat riktigt ordentligt.
Första gången halkade jag på en betongtrappa. Jag bara gled längs första trappsteget och tog emot på höft och knä. Fy sjutton vad ont det gjorde. Stora blåmärken efteråt.

Andra gången var precis utanför ett dörrhål. Jag bar runt på kroppsskydd, vinterdräkten och stridsvästen så jag var sådär lagom baktung. Gled baklänges och tog emot med min högerarmbåge. Ja, stort blåmärke där med och en fruktansvärd smärta. Öm fortfarande.....

Känner mig så duktig.... Men så är det att vara Louise.

Skriv tillbaka
Postat av: Emelie

Typiskt dig. Stackare.

2010-01-31 @ 15:10:10
Postat av: Louise

Ja, men det är ingen fara. Nu har jag gjort illa mig igen. På cp nerven på armbågen.... Jag säger bara suck.

2010-02-12 @ 19:21:00
URL: http://turqoise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0