Snart fältvecka i 10 dar

Usch jag fruktar verkligen inför nästa vecka. Jag ska vara ute i fält i 10 dagar då. Jag ska vara utomhus i snö och minusgrader och sova i tält i ca 10 dagar. Jag vill verkligen inte det. Usch så hemskt, smärtsamt. Jag kommer frysa som en gnu hela tiden. Eller svettas som en flodhäst. Det kommer bli jättejobbigt. Jag ser inte fram emot det. Vill inte. 

Jag kommer typ sdändigt gå runt och bära på skyddsvästen som väger bly, stridsvästen som väger ton och vapnet som väger ca 5 kg. Plus att vi ska pulsa runt i djup snö, sätta upp tält, laga mat, ta ner tält, skjuta med det tunga vapnet med mera. Det kommer bli tungt. Jobbigt, på alla sätt och vis. Jag kommer inte heller kunna prata eller träffa min ängel på nästan två veckor.

Näh, jag ser verkligen inte fram emot nästa fältvecka.. Vill stanna här hemma med Nalle i värmen.

Skriv tillbaka
Postat av: Emelie

Kom igen nu. Det är bara att bita ihop. Du klarar det.

Kram kram o lycka till

2010-01-31 @ 16:09:19
Postat av: Nalle

FAN vad jag saknar dig nu!!! Å så kommer du inte hem i helgen! snyft snyft Älskar dig!!! Kyss

2010-02-04 @ 21:28:47
URL: http://www.facebook.com/TokOve
Postat av: Louise

Jag försöker å försöker. Men det är svårt. Svårt och jobbigt. Tungt också. Jag är så glad att jag klarade fältveckan. Den var verkligen skitjoibbig, å då menar jag skitjobbig.

Kramar

2010-02-26 @ 23:45:59
URL: http://turqoise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0