Pausen från vakttjänst

Under min lilla paus från högvakten har jag roat mig med att spendera en massa pengar. Letat efter present tilll Nalle har jag gjort hela dagen idag t.ex. Höll på att köpa onödiga saker som kläder till mig och en vas, men tog beslutet att låta bli för den här gången.

På kvällen sen gick vi ut och åt på Sjökrogen i närområdet. Det är nytt sen ett år tillbaka, men frågan är om det egentligen är nåt bra där...? Huhm.

Aja, imorgon bitti ska jag tillbaka till regementet. Då är det ännu mer högvakt som gäller. Tror att det är tre dygn kvar. Pallar fan inte med mer högvakt. Så himla kul är det faktiskt inte. Ont har jag fortfarande i fötterna. Aja, kram på dig och var lycklig i dit fria civila liv.


Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0