Ska ut och segla

Imorgon ska jag och Nalle ut och segla i några dagar. Det ska bli jätteskönt och jag hoppas verkligen att det blir soligt och fint varje dag. (Jag vill ju få lite mer (röd) färg på kroppen). Bada längtar jag också till. Det blir sista semesterveckan innan jag ska tillbaka till lumpen igen. Jag kan inte direkt säga att jag saknar lumpen. Nä, jag älskar det "civila mörkret" som mina befäl kallar det.

Appropå något helt annat, idag har jag vart ute och sprungit i 62 minuter, non stop. Det är första gången jag springer så länge utan att stanna. Ganska stolt och nöjd faktiskt.
Innan hade jag och Nalle blivit bortbjudna på middag hemma hos familjen "Rolle". Jag lekte lite med deras underbara barn och barnen verkligen gillar mig också. De klänger och pratar med mig hela tiden, vilket jag tycker är skitkul. De är så söta.

Nä, nu måste jag nog slänga mig i duschen och sen gå och lägga mig om jag ska palla med seglingen imorgon. Hare gött

Skriv tillbaka
Postat av: Emelie

Åh vad roligt det låter. Jag vill också ut o segla. Det är ju så mysigt ute på skärgården. Ha det kul nu och segla lite åt mig också. ;P

2010-07-11 @ 10:01:29
URL: http://Ems

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0