Seglat

Det är varmt, soligt, jag har badat, jag är vidbränd och jag har seglat i det blå. Sån himla tur med vädret alltså.
Jag och Nalle har vart ute och seglat i tre dagar, eller inte seglat så jättemycket direkt, mest motor för båten lutade ju så förbaskat mycket att jag var livrädd hela tiden, men i tre dagar har vi vart ute och det har vart strålande sol hela tiden. En sen morgon kom det lite regn men det var fortfarande varmt och solen kom snabbt tillbaka. Badat har jag vågat mig på också. Det tog väldigt lång tid innan jag doppade migmen till sut så.

Nu är det bara två dagar kvar på min semester innan jag ska tillbaka till helvetet. Men ska förmodligen leva livet de sista två dagarana. Ska träffa Lina imorgon t.ex. Sola och bada. (Fast jag har bränt mig idag under solen heta strålar. Men magen är fortfarande vit så lite hud har jag kvar att bränna!).

Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0