Barnvakt

Igår var jag barnvakt hos min gamla scoutkollegas 2 barn. Jag har vart där förut och det ena barnet är även mitt föredetta minior barn. Så vi kollade på tv, käkade pizza, åt godis och sprang omkring och lekte och jagade varandra. Jättetrevligt.

Fick även komma på middag hos min mamma. Träffade henne, min bror och en gammal familjevän sen långt långt tillbaka i tiden. Så det var trevligt.

Efter barnvaktssittningen träffade jag Kicki. Sambon, Stefan och hans nya flickvän var även där också. Så jag fick också vara med och spela drickspel med de och dricka lite vin och lite annat.... Men det var trevligt. Och klockan bara tickade iväg. Herre Gud, jah måste sluta att säga "trevligt".
Snart är det helg igen.

Skriv tillbaka
Postat av: Nalle

Saknade dig hemma, satt helt ensam å övergiven snyft

2010-03-22 @ 06:47:30
URL: http://www.facebook.com/TokOve

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0